[AC]: OOO 1.1.2 i fonty (pomocy)

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 12 Sie 2004, 18:35:02 CEST

	Mam problem. Ogolnie podczas pisania dokumentow moge uzywac
wszystkich fontow lacznie z TTF. Problem zaczyna sie podczas drukowania.
Jesli w konfiguracji drukarki jes wylaczone podstawianie fontow to na
wydruku dostaje puste strony. Jesli wlacze podstawianie fontow to na
wydruku zamiast pliterek mam spacje.
	Jesli nie wiadomo jak to poprawic to podajcie mi chociaz skad
sciagnac poprzednia paczke oofice. Tam wszystko chodzi cacy.

Pozdrowka

PS. Prosze o szybka odpowiedz bo w biurze chca mnie pozbawic bardzo waznej
czesci ciala.

--