Czy ktos wie - modem ADSL SpeedTouch 330

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 13 Sie 2004, 12:07:24 CEST

Marteen wrote:

>Czy ktos z Was wie moze jak ten modem skonfigurowac dla trybu 1483 Bridge
>(brak autoryzacji przy podlaczaniu)??

Jak mniemam, masz taki modem skonfiguorwany do "normalnego" działania.
Mam u kolegi takie cacko i próbuję u niego postawić serverek, ale przy
ładowaniu firmware'u (zgodnie z opisem na pld-faq) wyskakuje błąd i
modem nie ustawia się w trybie zgodności (obie zielone diody), tylko w
jakimś dziwnym (lewa zielona, prawa żółta). Nie wiem - wina jajka
(2.6.7-3). Jeżeli udało Ci się urochomić ten modem, to podeslij proszę w
jaki sposób i zawartość wszystkich plików, które są potrzebne do
uruchomienia neostrady.

Z góry dziękuję
Cz w rny