postfix mysql courier-imap i sasl - z tym ostatnim problem

Tomasz Zdrojewski tom w oitbd.pl
Pią, 13 Sie 2004, 15:31:05 CEST

Witam

W Twoim liście datowanym 13 sierpnia 2004 (14:28:40) można przeczytać:

> Ustaw sasla zeby korzystal z autoryzacji przez couriera:

> smtpd.conf:
> pwcheck_method: authdaemond
> authdaemond_path: /var/lib/authdaemon/socket
> mech_list: LOGIN PLAIN

Niestety u mnie cos nie halo...
Na taki wpis mam brak jakiej kolwiek reakcji w logach. Albo nie moge
znaleźć.

Ale dzieki za wskazówki bo chyba jestem na tropie...

> sprawdz/popraw prawa dostępu do /var/lib/authdaemon/socket i powinno
> brykac ;).

Ufam że bedzie.

--
Pozdrowienia,