[AC] iproute2

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 13 Sie 2004, 21:18:27 CEST

On Fri, Aug 13, 2004 at 09:09:58PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Bzdury.

> Bzdury.
to wytlumacz po ludzku co nalezy zrobic aby jak najmniejszym kosztem
miec poprawnie działające htb na aktualnym AC?

pytałem się na ircu, jedyna odpowiedź była że "może coś poprzebudowywać
lkh/iproute2/..." co oczywiście nic nie dało(no bo jak miało dać?),
aktualne iproute2 na aktualnym kernel-2.6.8 z test tak samo nie
działa(ło - kilka dni temu).. rozwiązaniem okazał się downgrade jajka do
2.6.5 i w tym momencie wszystko zaczęło działać.
tak więc 2.6.7-3 jest zwalone ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała