gilde i voodoo

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Nie, 15 Sie 2004, 19:01:39 CEST

Hi,

pytanie: udało się komuś odpalić kartę Voodoo Graphics (voodoo1),
ewentualnie voodoo 2 (oczywiście pod linuxem)?
a może też ktoś z tym walczył i poległ ?
Proszę o kontakt jeśli coś takiego posiadasz,
nie ważne czy czujesz się na siłach mi pomódz...

mam voodoo1 i walczę już z tym od dłuższego czasu i efekty są mizerne...

tzn przy test3Dfx zazwyczaj ekran jest cały pocięty takimi białymi
prostokątami, ewentualnie czasem się zaczyna pokazywać logo,
a potem dzieje się coś podobnego...
x'y z tym sterownikiem oczywiście wcale nie wstają

natomiast 'sstfb' działa znakomicie, czyli nie wina karty...

teraz mi przyszło do głowy że sstfb używa tylko 2mb pamięci
bo z następnymi dwoma jest coś nietak
a 'libglide2x.so' i też moduł 3dfx (nie konieczny, ale
ustawia mtrr), używają wszystkich 4mb, może na tym się gubią...

próbowałem wielu różnych sposobów,
testowałem na kernelach 2.4 i 2.6,
może jednak to nie będzie działać na kernelu większym niż 2.2
a może jednak to przez to że to athlon ?

jakieś pomysły, doświadczenia ?

PLIZZZzzz, pomocy...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--