PLD 2.0 na dysku Serial ATA

Piotr Stachura albert1 w autocom.pl
Pon, 16 Sie 2004, 07:21:01 CEST

-----Original Message-----
From: pld-users-pl-bounces w pld-linux.org
[mailto:pld-users-pl-bounces w pld-linux.org] On Behalf Of Maciej Świniarski
(luzik)
Sent: Sunday, August 15, 2004 1:02 PM
To: pld-users-pl w pld-linux.org
Subject: Re: PLD 2.0 na dysku Serial ATA

Dnia Sun, 15 Aug 2004 10:23:44 +0200
"Piotr Stachura" <albert1 w autocom.pl> napisał:

> w PLD nie ma podmianki ...S-ATA jako ze myka przez scsi powinno byc
> widziane jako sda

Dobra, mnie tak nie widzi, może jakieś szczegóły dotyczące dodatkowych
modułów do jądra. Udało mi się już wrzucić ata_piix i zaczął widzieć dysk
jako ata1 oraz scsi0 jednak dowiązania jako /dev/ata15 bądź /dev/scsi05
(oraz 4) dają taki sam skutek: Panic kernel, nie można zamontować root.
Partycję systemową mam na ext3.