postfix mysql courier-imap i sasl - z tym ostatnim problem

Tomasz Zdrojewski tom w oitbd.pl
Pon, 16 Sie 2004, 11:25:51 CEST

Witam

W Twoim liście datowanym 13 sierpnia 2004 (15:31:05) można przeczytać:

> Witam

> W Twoim liście datowanym 13 sierpnia 2004 (14:28:40) można przeczytać:

> Niestety u mnie cos nie halo...
> Na taki wpis mam brak jakiej kolwiek reakcji w logach. Albo nie moge
> znaleźć.

W piatek byłem juz jakiś przemeczony...

> Ale dzieki za wskazówki bo chyba jestem na tropie...

> Ufam że bedzie.

Dzisiaj wszystko hula jak ta lala. Dzieki serdeczne raz jeszcze za
pomoc.

--
Pozdrowienia,
Tomek Zdrojewski