alsa działająca trochę :-(

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 16 Sie 2004, 23:09:28 CEST

Dnia poniedziałek, 16 sierpnia 2004 22:46, marcin steć napisał:
> Cześć
>
> mam sobie na pokładzie dzwięk Intel ICH5 C-Media Electronics CMI9739.
> Alsaconf wygląda na to, ze wykrtył i skonfigurował poprawnie. Niestety
> alsamixer nie pozwala na zwiększanie głośności, całość idzie w mono
> (chyba bo daje tylko prawy kanał) a PCM w tymże mixerze nawet nie
> potrafi ruszyć z wartości 0. Całość jakośtam gra z ustaloną głośnością.
> Być może brakuje mi jakichć modułów od alsy, Nie wiem w wjestem
> nowicjuszem w kwestii alsy.
> Aha poniżej lista modułów, które podejżewam o bycie dźwiękowymi :-)
Spróbuj dorzucić snd_seq, a jak nie pomoże to snd_mixer_oss, snd_pcm_oss i
snd_seq_oss i wtedy sprawdź. Taka moja drobna sugestia, może wogóle to nic
nie da. Ale nic nie popsuje na pewno.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498