instalator

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Wto, 17 Sie 2004, 08:37:04 CEST

Probowalem ostatnio zainstalowac pld z bootdyskietki (net) ale wczasie sciagania paczek (sciagam base) cos sie chrzani 1)brakuje bdflush-nie wiem czy to jest niezbedny rpm do prawidlowej instalacji i jak go 2) "odhacze" to pojawia sie po sciagnieciu kazdej paczki monit ze (pisze z pamieci): instalacja tej i tej paczki faild poniewaz dany rpm jest przeznaczony na architekture i686, a ja mam PIII wiec powinno byc ok.  cpuinfo pokazuje ze jest i686 wiec nie wiem czyja to wina... blad instalatora???

dzieki za pomoc