instalator

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 19 Sie 2004, 08:15:09 CEST

>1. pożyczyć CD-ROM
>2. Przepiąć dysk do kompa z CD-kiem, zainstalować podstawkę, przepiąć z
>powrotem
>3. Jeżeli są działające image dyskietek to zainstalować z dyskietki ;)
hehe to nie kazdego urzadza a tak wogole to mam prosbe do tych z "gory" zeby jakos powiadomili o zrobieniu instalatora np. poprzez wyslanie posta na liste albo cos takiego. Jak by byli jeszcze tacy mili i powiedzieli ile jeszcze im to zajmie to wogole bym byl wdzieczny. Po prostu grupa pld-maniakow juz sie nie moze doczekac ;)