instalator

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 19 Sie 2004, 12:01:11 CEST

> hehe to nie kazdego urzadza a tak wogole to mam prosbe do tych z "gory"
 > zeby jakos powiadomili o zrobieniu instalatora np. poprzez wyslanie
 > posta na liste albo cos takiego. Jak by byli jeszcze tacy mili
 > i powiedzieli ile jeszcze im to zajmie to wogole bym byl wdzieczny.
 > Po prostu grupa pld-maniakow juz sie nie moze doczekac ;)

Przed instalatorem jeszcze dluga droga (zwlasza jezeli nadal tylko ja
bede go robil) nim zostanie doprowadzony do funkcjonalnosci jaka mamy w
TODO. Natomiast sa szanse, ze w przyszlym tygodniu osiagnie stadium
gdzie wszystkie prostsze rzeczy z TODO beda juz zrobione. Wtedy zostana
wygenerowane nowe bootkietki (a moze i nowe iso? ale to juz nie ode mnie
zalezy)

M.