poldek i instalacja kernela

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Czw, 19 Sie 2004, 12:26:52 CEST

Miro Ziemski wrote:

> #poldek just install kernelXXXXXX
problem jest taki ze mam juz w poldku zaznaczone hold=kernel* wiec w tym
momencie mi nie pojdzie, a zrobione jest to po to zeby mi sie nie
upgradowal przy --upgrade-dist. Chodzi mi wlanie o taka funkcjonalnosc
holda ale dla install kernel, czyli w poldek.conf wpisuje
install=kernel* i jesli potem zrobie --upgrade-dist to mi jednak kernel
sie nie nadpisuje

Czyli pewnie sie nie da i trzeba recznie rzezbic (jak jest nowy kernel
to komentowac hold, zainstalowac przez just-install i znowu ustawic hold'a)