kłopoty po zmianie grafiki

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 20 Sie 2004, 00:51:48 CEST

Dnia 20-08-2004, pią o godzinie 00:03 +0200, Wieslaw Kierbedz napisał
(a):

> Pamiętam, że na radeonie pomogło przekompilowanie xawtv z "configure
> --disable-glx" (albo jakoś tak - "configure --help" podpowie).
> Popróbuj też opcji startowych: #xawtv -nogl

Tylko to mi nie pomoże na brak akceleracji :(
Z ciekawości sprawdziłem na pld-livecd i tam jest i akceleracja i xawtv
działa,ale tam to wrzuca chyba wszystkie możliwe moduły. może drogą
eliminacji dojdę co jest potrzebne, tylko to wymaga niestety duuuużo
czasu.
Krystian T

        "errare humanum est..."