kłopoty po zmianie grafiki

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2004, 04:24:16 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 20 of
August 2004 00:51, Krystian T typed:
> Z ciekawości sprawdziłem na pld-livecd i tam jest i akceleracja i xawtv
> działa,ale tam to wrzuca chyba wszystkie możliwe moduły. może drogą
> eliminacji dojdę co jest potrzebne, tylko to wymaga niestety duuuużo
> czasu.

Dużo czasu zajmuje sprawdzenie kilku modułów odpowiedzialnych za sprzęt
intela? Nie przesadzaj, są dwa moduły intel*agp i tyle samo driverów drm
dla kart intela.

Próbujesz trollować, czy naprawdę nie chce Ci się rozwiązac tego problemu?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php