kłopoty po zmianie grafiki

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 20 Sie 2004, 07:31:50 CEST

Dnia 20-08-2004, pią o godzinie 04:24 +0200, Michal Chruszcz napisał(a):
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 20 of
> August 2004 00:51, Krystian T typed:
>
> Dużo czasu zajmuje sprawdzenie kilku modułów odpowiedzialnych za sprzęt
> intela? Nie przesadzaj, są dwa moduły intel*agp i tyle samo driverów drm
> dla kart intela.
>
> Próbujesz trollować, czy naprawdę nie chce Ci się rozwiązac tego problemu?
Przecież już pisałem, że próbowałem oba moduły intel*agp i nic. Musi mi
brakować jeszcze czegoś. O co chodzi z tymi driverami drm, bo nie
kojarzę. Dalsze poszukiwania akceleracji niestety dopiero niedzielnym
wieczorem.

A co do trollowania (o ile dobrze zrozumiałem ot pojęcie) to naprawdę
jest dużo lepszych form spędzania czasu niż zapychanie listy. Gdybm
naprawdę nie miał nic lepszego do roboty to bym pewnie siedział na
jakimś czacie...
Krystian T

        "errare humanum est..."