wymiana dysku w raidzie

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2004, 09:50:05 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 20 of
August 2004 08:51, pbern w pbern.biz typed:
> Witam,
>
> w najblizszym czasie chce wymienic dyski w raidzie 0,
> i teraz gdyby ktos napisal mi czy sie nie myle co do procedury.
> (tworze partycje autoraid itp),
> mdctl --manage -a /dev/md1 /dev/hde1
> teraz czy musze wymusic jakos synchronizacje czy wystarczy zostawic kompa
> na kilka H po wydaniu komendy
> mdctl --manage -r /dev/md1 /dev/hdd1

A jest możliwe odtworzenie przez te narzędzia jednej z partycji RAIDa0? Bo
chyba nie ma innej możliwości jak niezależne skopiowanie zawartości jednego
dysku na drugi (choćby przez dd, albo inne narzędzia do robienia obrazów
dysku).
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php