poldek i instalacja kernela

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Pią, 20 Sie 2004, 11:18:22 CEST

Dariusz Wlodarczyk wrote:

  > Najpierw ściągam pakiet komendą w celu późniejszej instalacji...
>
> Z helpa:
>       --fetch[=DIR]          Nie instaluj, a jedynie ściągnij pakiety

wiem co robi ta opcja chodzilo mi tylko po co najpierw robisz --fetch a
potem -i (ktore to i tak by sciagnelo ten pakiet) ?

> Ten krok robi cron w nocy :) Dodatkowo przy pomocy:
>
>       poldek --up --upgrade-dist --fetch

to sprytne, ja mialem tylko poldek --up && poldek --upa && poldek
--upgrade-dist --dump
to twoje chyba fajniejsze.

> Gdybyś chciał zostawiać pakiety po instalacji w cachu poldka tak na
> wszelki wypadek, to musiałbyś ustawić w /etc/poldek.conf opcję
> keep_downloads. Niestety nie pamiętam czy jest i jak się nazywa opcja
> która by to robiła z lini poleceń :)

jest cos takiego, zgadza sie. W sumie powinno byc przydatne jest
naprzyklad miales poldek-0.17 zainstalowany i zostawiles sobie pakiet
rpm a potem zupgradowales na poldek-0.18 ktory na przyklad nie dziala
(numerki przypadkowe)