perl-Time-HiRes

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 20 Sie 2004, 12:20:34 CEST

On Fri, Aug 20, 2004 at 03:11:46AM +0200, havner wrote:

> a moze znasz perla i chcesz mi pomoc (radek pojechal sobie na wakacje
> chyba...)
znac to troche za duzo powiedziane, ale nazwa perl z czyms mi sie
kojarzy... to chyba cos od wielbłądów, nie? ;)
man Time::HiRes polecam. a przykład na szybko:

[undefine w sv1 undefine]$ cat test.pl
#!/usr/bin/perl
use Time::HiRes qw(gettimeofday);
($seconds, $microseconds) = gettimeofday;
printf("sekundy: %ld mikrosekundy: %ld\n",$seconds,$microseconds);
[undefine w sv1 undefine]$ ./test.pl
sekundy: 1092997092 mikrosekundy: 331789

co konkretnie potrzebujesz?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała