wymiana dysku w raidzie

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Pią, 20 Sie 2004, 12:59:55 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Michal Chruszcz wrote:

> A jest możliwe odtworzenie przez te narzędzia jednej z partycji RAIDa0? Bo
> chyba nie ma innej możliwości jak niezależne skopiowanie zawartości jednego
> dysku na drugi (choćby przez dd, albo inne narzędzia do robienia obrazów
> dysku).
Mylisz raid1 z raid0
raid1 - mirror
raid0 - strip

la mam raido czyli mam polaczone 3 dyski(partycje) w jeden logiczny
wolument.

Na serio nie ma innego sposobu jak skopiowanie 400gb w inne miejsce,
stworzenie od nowa raida i ponowne przegranie zawartosci??? troche to dla
mnie dziwne :<

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz