VMware 4.5.2 i bootowanie z CD

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pią, 20 Sie 2004, 18:58:02 CEST

Dnia 20-08-2004, pią o godzinie 18:49 +0200, Piotr Wawrzyniak napisał
(a):
> Dnia 08/20/2004 06:39 PM, Użytkownik Przemyslaw Kujawski napisał:
> komunikat:
>
> Pokombinuj z ustawieniami cdromu w vmware. Ja tak miałem i długo mi
> zajeło zanim doszedłem że to tam tkwi przyczyna.

Hmmm ... ja tez kombinowalem sporo i nie chcialo dzialac. Robilem
wszystko procz ... "Legacy emulation". Teraz dziala:-) Dzieki.
Ale skorzystam z okazji i zaptytam ... czy to normalne ze to tak wolno
chodzi? Probuje zainstalowac Linspire i samo uruchamianie ekranu w
trakcie bootowania z plyty trwa dobra minute ... :-(
Dodam tylko ze sprzet jaki posiadam to PIII 600 + 256MB RAM + Ati Rage
Mobility P 8MB RAM.
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>