wymiana dysku w raidzie

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 20 Sie 2004, 19:17:08 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 20 of
August 2004 12:59, pbern w pbern.biz typed:

> Mylisz raid1 z raid0
> raid1 - mirror
> raid0 - strip

Nie bój się, nie mylę ;-) W RAID1 nie ma z tym akurat żadnego, bo jest skąd
skopiować.

> la mam raido czyli mam polaczone 3 dyski(partycje) w jeden logiczny
> wolument.
>
> Na serio nie ma innego sposobu jak skopiowanie 400gb w inne miejsce,
> stworzenie od nowa raida i ponowne przegranie zawartosci??? troche to dla
> mnie dziwne :<

Nie wiem, czy 400, ale zawartości tego dysku, który chcesz wymienić.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php