Neo + 2.4 - bug?

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pią, 20 Sie 2004, 19:22:06 CEST

  Czy ktos z uzytkownikow posida neostrade (sagem) na sterownikach
eagle-usb24-1.9.8-2 ze slabsza maszyna?

Ja staram sie dojsc dlaczego tak sie dzieje, ze przy mocniejszym obciazeniu
komputera, polaczenie sie zrywa i nie wstaje ponownie. Dopiero ifdown ppp0,
ifup ppp0 pomaga.
Maszyna na której jest neo to  P200 MMX. Sprawdzalem też na P166 i jest
identycznie. Na 2.6 tego objawu nie ma. Na starszych sterownikach 1.9.6
problem nie występuje. Troche googlowalem, ale wiekszosc problemow jest w
jezyku francuskim, ktorym niestety nie wladam, ale sadzac po logach, problem
istnieje.

Ktoś mi kiedyś tłumaczył, że z rescuecd neostrada działa. Owszem  - działa, bo
z rescuecd nie da się porządnie obciążyć systemu, a zrywanie połączenia jest
trudne do oszacowania w czasie, kiedy ono nastąpi. W każdym bądź razie nie
mialem możliwości, aby zostawić na dłużej "wiszące" połączenie.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551