[AC] XFree86 vs radeon

Luko luko w munet.eu.org
Sob, 21 Sie 2004, 11:15:20 CEST

Witam.
    Mam dość nieciekawy problem. A mianowicie u siebie na blaszaku stawiam
desktop, nic w tym dziwnego by nie było gdyby nie moje problemy z odpaleniem
pod X`ami radeona 9200 SE. Z tego co pamiętam to sterowniki od ati były max
do XFree 4.3.0 standardowo w PLD jednak mamy 4.4.0 i teraz nie bardzo wiem
co mam z tym fantem zrobić. Z cvs`u chciałem budowac
auto-ac-XFree86-4_3_99_902-4 ale się okazuje iż jest problem ze zbudowaniem,
wywala że jest błąd w 1979 linii i tyle. Nie próbowałem jeszcze budować
jakiejś innej wersji XFree (pewnie za chwilke się za to wezme).
    Chciałem się dowiedzieć jaki jest w sumie najprostszy i najszybszy
sposób na odpalenie akceleracji dla mojego radonka pod tym co jest
standardowo w pld. Ewentualnie co z cvs`u pobudować i z jakim tagiem żeby
miało ręce i nogi :).

Pozdrawiam,
    Radosław Luczko