[AC] XFree86 vs radeon

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 21 Sie 2004, 12:00:49 CEST

Dnia 21-08-2004, sob o godzinie 11:15 +0200, Luko napisał(a):
>     Chciałem się dowiedzieć jaki jest w sumie najprostszy i najszybszy
> sposób na odpalenie akceleracji dla mojego radonka pod tym co jest
> standardowo w pld. Ewentualnie co z cvs`u pobudować i z jakim tagiem żeby
> miało ręce i nogi :).

Do wyboru są dwie ściezki:

Instalujesz X11 z ac-ready, no chyba, że już jest w Ac - i tak na X11
przecgodzimy. Potem do tego X11-driver-raden albo X11-driver-firegl. Oba
z nich potrzebują jeszcze wsparcie od strony kernela, tak więc do
pierwszego wystarczy kernel-drm a do drugiego jest kernel-video-firegl.
Potem w konfiguarcji X'ów wybierasz sterownik atia algo fglrx i cieszysz
się dopaloną grafiką.

Artur