[AC] XFree86 vs radeon

Luko luko w munet.eu.org
Sob, 21 Sie 2004, 16:15:17 CEST

> Instalujesz X11 z ac-ready, no chyba, że już jest w Ac - i tak na X11
> przecgodzimy. Potem do tego X11-driver-raden albo X11-driver-firegl. Oba
> z nich potrzebują jeszcze wsparcie od strony kernela, tak więc do
> pierwszego wystarczy kernel-drm a do drugiego jest kernel-video-firegl.
> Potem w konfiguarcji X'ów wybierasz sterownik atia algo fglrx i cieszysz
> się dopaloną grafiką.

No i ja się jakoś nie ciesze ... niestety nie udalo mi się zbudować X11.spec
choć prubowałem z kilkoma różnymi tagami (no to cos po -r niewiem jak się to
dokłandie nazywa) i bez nich. Efekt caly czas taki sam no może nie cały czas
bo na kartce ten akuratnio spisałem:

error: line 1723: secod %prep
Error: package build failed (no more info)

i tak się kończyła wiekszość prób zbudowania tego pakietu ze spec`a. Troszke
irytujące ale mialem to samo jak chciałem zbudować sobie XFree86
auto-ac-XFree-4_3_99_902-4 tylko inna linie wywalało.
Może jakaś kaszana jest na cvs`ie :> podejrzewam że wszystko co potrzebne
mam poinstalowane skoro inne X11-*.spec pobudowałem :|

Pozdrawiam,
    Radosław Luczko