Polowanie na oopsa

Maciej Górnicki gutko w poczta.onet.pl
Sob, 21 Sie 2004, 18:55:54 CEST

Witam,
Mam problem ze zlapaniem upierdliwego oopsa w PLD Live cd 1.0 beta2 do
dalszej analizy :)
pojawia sie zawsze kiedy zamykam system (reboot, poweroff) z
nieodmontowanym
pendrivem,  ale niestety juz po zatrzymaniu sysloga i zabiciu procesow ,
wiec lapanie logów na innym kompie odpada. ktos mi mowil cos o  "net
console z jadra 2.6"
jako mozliwym rozwiazaniu, ale nie bardzo wiem o co chodzi...co to jest
ta konsola  i jak go złapać bardziej fachowym
sposobem niz robienie zdjecia ekranu cyfrakiem i ocr pozniej :)