samba po ssh

Nie, 22 Sie 2004, 00:27:37 CEST

Osóbka znana jako Krzysztof Królikowski, wystukała:

> Hm... Ciekawe :)
> Z opisu wynika, że trzeba zmienić port demona sshd z 22 na 139 ;) Więcej
> nic.

Właśnie - o to pytam. Przecież to bez sensu. Ja chcę połączyć się do samba
nie do ssh. Czy jak zaszyfruję przez ssh połączenie po stronie klienta to
serwer samby mnie zrozumie? Jak domyślam sie aby tunel zadziałał trza i tak
się zasshować...

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)