[OT] Montowanie dysku 15k rpm

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Nie, 22 Sie 2004, 14:55:03 CEST

Dnia niedziela, 22 sierpnia 2004 14:38, Piotr 'drozdo' Drozdowski napisał:
> Witam
>
> Czy ktoś zorientowany w temacie mógłby mi powiedzieć jaki wpływ na dysk 15k
> rpm ma mocowanie go? Tzn. lepiej przykręcić dysk do obudowy (żeby brzęczał w
> całym domu) czy lepiej zapodać go na jakiś gumkach czy innych
> wyciszająco-tłumiących drgania wynalazkach?
> Żeby nie było że totalny OT to oczywiście na kompie chodzi pld i będzie
> przenoszony na tego skaziulca ;-)

Lubisz jak ci brzęczy?
Z gustami się nie dyskutuje :)

Na poważnie to ważne jest aby pracował w odpowiednich warunkach tzn:
nie przekraczał dopuszczalnej temperatury (obudowa metalowa dobrze odprowadza
w innym wypadku dodatkowe chłodzenie) i pracował w odpowiedzniej pozycji
pionowej czy poziomej to juz zależy od rodzaju dysku i co producent zaleca.