samba po ssh

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Nie, 22 Sie 2004, 22:07:09 CEST

On Sat, 21 Aug 2004 23:55:46 +0200, you wrote:

>Osóbka znana jako Krzysztof Królikowski, wystukała:

>Znalazłem takie coś:
>http://www.parser.com.pl/smb_over_ssh.html

zainteresowałem sie przez chwile tematem
o dziwo działa ;)

połączyłem się z windows xp przez tunel zrobiony puttym
do samby na PLD.
Wystarczy wywalić udostępnie plików u siebie by mieć wolny
port 139 na na nim otworzyć tunel do 139 samby.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]