[OT]linux jak windows

Nie, 22 Sie 2004, 23:49:34 CEST

Użytkownik Michał Panasiewicz napisał:

>W kancelari mam kilka stacji roboczych na linuxie, ze wzgledu na to ze tym
>co przeraza osoby siadające do linuxa jest inny wygląd pulpitu i troszke
>inna obsługa w porównaniu do Windows (:/), chcąć upodobnić obsługę do windowsa
> (:/) postanowiłem wypróbować dwa projekty
>XP Desktop Environment (desktop XP)- http://www.xpde.com/
>BLANES (2004) blwm (desktop XP)- http://www.blanes.com.br/
>QVWM (desktop 9x/2000/me/NT)- http://www.qvwm.org/
>
>ciekaw jestem waszych opinii na temat tych projektów
>niestety zaden z nich nie ma locales dla polskiego :(

Człowiek, który boi się innego wyglądu telewizora, to moim zdaniem
półidiota.
Nie przejmowałbym się tym strachem - to paranoja. Jeśli nie wystarczy
wyjaśnienie, jakie są różnice w pracy (przecież nieistotne), to należy
zgłosić problem szefostwu - pracownicy wykazują się skrajnym lenistwem,
lub są niedorozwinięci - wymienić.

--
Wiesław Kierbedź