PLD Linux AC - problemy

PLD Linux pld_linux w op.pl
Pon, 23 Sie 2004, 01:21:11 CEST

powiedzcie mi dlaczego, loguje sie na serwer, miejsca na dysku mam (uzyte
68% dysku 2GB), wpisuje mc a tu:
Cannot create temporary directory /tmp/mc-root: No space left on device (28)

no qrde co to jest wogole?

co ciekawe, mysle sobie moze cos z dyskiem, wiec odpalam della (2 procki, 2
dyski w raidzie 9GB kazdy) po zainstalowaniu i zaktualizowaniu pld ac 2.6.7
wypiernicza mi to samo. no szlak by to trafil poprostu... pozatym ciagle mam
problem z neostrada, tym razem na modemie sagema sprawdzalem to mi sie nie
moze zsynchornizowac... nie wiem co jest doprowadza mnie to do stanu... boze
gdyby drzwi były blizej to bym nimi trzaskał!!!