[Ac] kernel 2.6 na Pentium-S

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pon, 23 Sie 2004, 11:02:41 CEST

On Monday 23 of August 2004 01:08, grzeh666 wrote:
> Hajo
> sorry jesli walkujecie to ktorys raz...
> oto problem :
> zainstalowalem wersje AC na moim zwyklym sprzecie (Celeron, PIIX4 ide
> controller) i wszystko bylo fajnie (pakiety aktualne, kernel 2.6.7-3).
> Kiedy jednak przekladam ten dysk do servera (Pentium 133, chipset VIA VT* )
> gdzie docelowo ma dzialac, przy starcie pisze :

Jeżeli masz dwie inne płyty, to system Ci nie wstanie. Nawet wrzucenie do
initrd dwóch sterowników nie pomaga, lub ja nie wiem jak to zrobić żeby
działało. Najprosciej do tego P133 wrzuć livecd albo rescuecd, zamounutuj
partycje z linuxem. Potem chroot /dev/tapartycja /bin/bash. Skasuj
z /boot/vmlinuz-wersja kernela.gz
Potem w katalogu boot wykonujesz geninitrd -v initrd-wersja kernela.gz wersja
kernela. Na koniec uaktualniasz bootloadera

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551