[AC] XFree86 vs radeon

Luko luko w munet.eu.org
Pon, 23 Sie 2004, 13:41:02 CEST

> Wydaje mi sie, ze paczki ze sterami ze strony www.ati.com dla linuksa sa
OK.
> Sciagalem je juz dla kilku roznych dystrybucji ( zawsze mam problemy z
> radeonami ATI !! ) Odpala sie dobry instalator i mozna łatwo ustawic
radeona.

Tak były i są paczki na ati, ale one miały wymagania XFree86 4.3.x max, bo
na nawszym się wieszały X`y, rozwiazaniem było ready (ale nigdy tamnie
zaglądalem a leżało X.org), dopiero po ostatnim poście rozwiązałem swoje
problemy i X.org się nawet przeniosło z ready do ac więc już totalnie nie
miałem problemów. Direct rendering działa akceleracja też więc czego więcej
można chcieć :), jeszcze tylko wine i jestem w siudmym niebie.

Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam,
    Radosław Luczko