problem z gnometris

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 23 Sie 2004, 22:02:48 CEST

On Mon, 23 Aug 2004 14:13:51 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> No fakt, nie działa. Ciekawe co znowu posżło nie tak.

hmm, nie wiem czy to ma cos wspólnego, ale u mnie popieprzyły się
thumbnaile jpgów i pngów w nautiliusie. zgaduje, że problem ma związek
bo w gnometris widzę dość podobny efekt: zarówno podlgląd plików obrazów
jak i "cegły" w gnometris są jakby "uszkodzone" w ten sam sposób. ktoś
może potwierdzić?

--
Fryderyk Dziarmagowski