[OT]linux jak windows

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 24 Sie 2004, 09:06:13 CEST

Dnia pon 23. sierpnia 2004 19:25, Miesiu napisał:

> lefthand i ten z mandrake.pl
>
> Jeden i grugi jest wgh mnie mało logiczny.  Ja mam rc-hurta i jest OK.

Mógł byś rozwinąć tą myśl o programie magazynowym z mandrake.pl?
Nie wiem gdzie tam czegokolwiek poszukać bo pod tym adresem jest forum.
A Lefthand to spora kobyła i dość trudny w pojęciu i okiełznaniu jak dla małej
lub średniej wielkości firmy.
Moim skromnym zdaniem...
A do czego używasz RC-Hurt? Tak chociaż ogólnie jaka branża itp.
Przeglądałeś lub dowiadywałeś się o jakieś inne oprogramowanie?

Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy