[OT]linux jak windows

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 24 Sie 2004, 12:14:05 CEST

Osobnik zwany Krzysztof Garus w liście datowanym 24 sierpnia 2004 (09:25:24) raczył napisać:

KG> On Mon, Aug 23, 2004 at 07:27:15PM +0200, Miesiu wrote:

KG> te różnice sięgają troche dalej, sam jak usiądę przy windowsie to zdarza
KG> mi się gubić i mam wrażenie że "tak dziwnie, wszystko inaczej" :)

KG> bajcik

własnie o to chodzi, to osoby które siadaja okazjonalnie do kompa potrafi
zrazic (okazjonalnie czyt: napisac dokument, wysłac poczte poprzegladac
strony, zagrac w gre)

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl