VirtualHost i apache 2

krzysiek.dk@interia.pl krzysiek.dk w interia.pl
Wto, 24 Sie 2004, 18:22:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Bobby Spark" <sparky w servek.sparky.homelinux.org>
To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Tuesday, August 24, 2004 5:35 PM
Subject: Re: VirtualHost i apache 2

> |__| zapomnij o odpowiednich prawach dostępu... bo mi  też
> właśnie  'listing'  nie  działał  i   dawało   to   stronę
> powitalną... inna rzecz, jest linijka:
>
> LoadModule vhost_alias_module   modules/mod_vhost_alias.so
> ?
>
> a potem jak zadziała to możesz  załączyć  robienie indeksu
> dla katalogów /home/users/*/public_html bo domyślnie  jest
> chyba wyłączone...

Mam na każdym z kont rozne pliki index a apache wyswietla i tak nie to co
chce.  Posiadam linijke LoadModule vhost_alias_module
modules/mod_vhost_alias.so szukalem troche na googlach ale i tak nie
znalazlem odpowiedzi, oto co znalazlem na ten temat:

http://irc.pld.org.pl/?sub=show&item=118

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&threadm=bcr3ge%24hhd%246%40korweta.task.gda.pl&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3DVirtualHost%2Bapache%2
B2%252Bkilka%26hl%3Dpl%26lr%3Dlang_pl%26ie%3DUTF-8%26selm%3Dbcr3ge%2524hhd%2
5246%2540korweta.task.gda.pl%26rnum%3D3

mysle ze 2 przykladowe linki wystarczy, jesli chodzi o scislosc to nie sa
wszystkie moje wyniki z googlowania ale nie bede przeciez wklejal tutaj 50
linkow!!!