[Ac] kde: could not start kdeinit

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 24 Sie 2004, 20:06:05 CEST

Dnia wtorek 24 sierpień 2004 10:17, Krystian T napisał:
> Dnia 24-08-2004, wto o godzinie 09:55 +0200, Łukasz Michalski napisał
>

> To pewnie upgrade do kde 3.3 z ready też powinien pomóc?

cóż - nie pomógł - przynajmniej nie u niego... :/ nadal problem z kdeinit. nie
pomoglo rowniez libGL.so.1.

jedynie co to w logach zaczął ciut rzucać o symbole więc wygląda jakby to
jednak ten problem z gcc był. nie mniej nie mam starszego qt nigdzie zeby
sprawdzic..

a poza tym kmail 1.7 (z kde 3.3) ma ciekawą przpadłość: po poierwszym starcie
nie widział u mnie starych folderów i ich zawartości. dopiero stowrzenie
nowego folderu przywróciło wszystko. jakaś zmiana w plikach konfiguracyjnych?

m.

--
*marcin runs you over with a vespa and then hits hard with an electric guitar
--> For public PGP visit: http://asiltis.pl/~admin/pgp/pld.at.nius.waw.pl.pgp