VirtualHost i apache 2

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 24 Sie 2004, 20:14:04 CEST

On    Tue,   Aug    24,    2004    at    06:22:32PM +0200,
krzysiek.dk w interia.pl wrote:

> Mam na każdym z kont rozne pliki index a apache wyswietla i tak nie to co
> chce.  Posiadam linijke LoadModule vhost_alias_module
> modules/mod_vhost_alias.so szukalem troche na googlach ale i tak nie
> znalazlem odpowiedzi, oto co znalazlem na ten temat:
>

> mysle ze 2 przykladowe linki wystarczy, jesli chodzi o scislosc to nie sa
> wszystkie moje wyniki z googlowania ale nie bede przeciez wklejal tutaj 50
> linkow!!!

To w sumie nie wiem...
może podaj:
# apachectl -S
# egrep ^Listen /etc/httpd/httpd.conf/10_httpd.conf
??

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _