[OT]linux jak windows

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Śro, 25 Sie 2004, 00:41:07 CEST

Błędnie podałem link: http://www.mandrakelinux.pl/produkty/?id=43&r=1&rodzaj=1

> A Lefthand to spora kobyła i dość trudny w pojęciu i okiełznaniu jak dla
> małej lub średniej wielkości firmy.

> A do czego używasz RC-Hurt? Tak chociaż ogólnie jaka branża itp.

Używam go do faktur i magazynu w hurtowni artykułów przemysłowych.  Jego dużą
zaletą jest praktyczna możliwość konfiguracji chyba wszystkiego łącznie z
wydrukiem oraz - co ważne - działa infolinia podająca od razu gotowe
rozwiązanie.  Porządną infolinię ma tylko jeszcze TRES - kilka razy z nimi
rozmawiałem.

> Przeglądałeś lub dowiadywałeś się o jakieś inne oprogramowanie?

Tak - generalnie to jeszcze TRES/Trawers mógłby być jeśli biega o funkcje
użyteczne lecz trochę mi nie pasował ze względu na długie dojście do
wystawianej faktury (przejście przez 1000000 menu) jak i sam sposob
wpisywania towaru na stan.

Reszta programów - smabi, xdefactor, g-cośtam i jeszcze jeden jest - nie
pamiętam nazwy to wg mnie dopiero wersje alfa/beta tego czym powinny być.
Dla mnie to że program się porządnie zapowiada to za mało.

Powodzenia
Miesiu
--
ZOBACZ DYSK W ZEGARKU NA RĘKĘ: