wysypująca się mozilla

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Śro, 25 Sie 2004, 10:16:35 CEST

Robert 'dzeus' Graużenis napisał(a):

> Witam :)
> Powoli zaczynam mieć dość mozilli i jej ciagłego wysypywania się; w
> losowych momentach znika i pozostawia po sobie w logach:
>
> Rozumiem, że nie może zrzucić pamięci, może ktoś potwierdzić takie
> zachowanie się mozilli? (najczęsciej zdycha na interpretacji kodu php
> przy wyskakujących okienkach java-scriptów).

Też miałem ten problem jakieś pół roku temu, po upgrade'zie z jądra
2.2.22 na 2.4.20, choć wydawało się, co to nie może mieć nic wspólnego.

> mozilla-lang-pl-1.7-3
> mozilla-plugin-macromedia-flash-7.0r25-1
> mozilla-1.7.2-2

O ciekawe. U mnie się to działo już na wersji mozilla-1.2.1-3, czyli
problem dalej istnieje, prawda? Zarzuciłem ją i zainstalowałem Operę
7.23, potem 7.52 - nie żałuję do teraz.

> mozilla-mailnews-1.7.2-2
> mozilla-plugin-mozplugger-1.6.0-2
> kernel-smp-2.6.7-3