[OT] Re: poldek + cron (upgrade)

Michał Łukaszek mlukaszek w kamsoft.pl
Śro, 25 Sie 2004, 12:40:37 CEST

> |__/ to  jest  większe  prawdopodobieństwo  że  już  jakiś

Mam do Ciebie prośbę... zrezygnuj proszę z tych bajeranckich
ascii-art-literek przy wysyłaniu na grupę... nie wiem u innych, ale w moim
KMailu linijki zaczynające się od | traktowane są jako cytat - nieźle się
zaciemnia treść postu...

P.S.: Tak, używam teraz niełatanego OE w Windows. Nie, nic na to nie mogę
poradzić.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek