rc-inetd

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 25 Sie 2004, 14:54:33 CEST

> nie?
> czego Ci brakuje?

Przede wszystkim sekcji "defaults" a w niej przykładowo takich wpisów:

      instances = 10
      per_source = 4
      log_type = FILE /var/log/xinetd.log 500K 600K
      log_on_success = HOST PID DURATION
      log_on_failure = HOST
      only_from = 192.168.1.2
      #no_access = 192.168.1.3
      disabled = ftp
      bind = 192.168.1.1 127.0.0.1

Nie znam do konca inetd ale xinetd ma duzo wieksze mozliwosci ktore chyba
warto wykorzystywać.

> nie ma sensu.
> rc-inetd powinny byc uniwersalne, jak czegos nie obsluguja to znaczy ze
> trzeba rc-inetd poprawic...

No o to sie rozchodzi aby poprawić.
Ale mi się wydaje ze łatwiej by było dać oddzielną paczkę zresztą jeszcze nie
myślałem jak to zrobić, wstępnie wydawało mi się że bedzie duzo łatwiej dać
oddzielne skrypty.