[AC] Kłopotliwe działanie usb-storage ( odrobinę długie )

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 26 Sie 2004, 16:17:17 CEST

Dnia czw 26. sierpnia 2004 15:49, Marcin Rachwał napisał:
[...]
> Już się ucieszyłem, bo faktycznie był wyłączony, ale ustawienie
> CONFIG_SCSI_MULTI_LUN=y
> nic nie daje, a nawet odejmuje - nie wykrywa żadnego SCSI
>
> grep -i scsi /var/log/messages
>
> Aug 26 15:38:48 Valhalla kernel: SCSI subsystem initialized
>
> I tyle :(

Jak rozumiem, po przekompilowaniu kernela i przeinstalowaniu modułów?
(wiem, że trywialne, ale czasami na trywialne rzeczy się nie zwraca uwagi)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498