[AC] Kłopotliwe działanie usb-storage ( odrobinę długie )

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Czw, 26 Sie 2004, 17:28:29 CEST

Dnia 26-08-2004, czw o godzinie 16:17 +0200, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia czw 26. sierpnia 2004 15:49, Marcin Rachwał napisał:

> Jak rozumiem, po przekompilowaniu kernela i przeinstalowaniu modułów?
> (wiem, że trywialne, ale czasami na trywialne rzeczy się nie zwraca uwagi)

Jasne, że tak :D
Z tym, że dzieją się jakieś jaja - okazało się, że windows też przestał
wykrywać czytnik, odłączenie i dołączenie do płyty pomogło. PLD też go
wykrył, w /dev/scsi/host1/bus0/target0 pojawiły się wpisy lun0-lun3.

Ogólnie - DZIAŁA.

--
Hana-wa-sakuragi, hito-wa bushi.

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb