pppd + neo + pppoatm + speedtouch usb dla wszystkich :)

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Czw, 26 Sie 2004, 17:45:56 CEST

On Thu, 26 Aug 2004, The Undefined wrote:

> po pierwsze - rób "nowy wątek" a nie podłączaj się do istniejącego.
> burdeli nikt nie lubi.

hmm... najwidoczniej nie wszystko wiem o listach dyskusyjnych jeszcze -
wydawalo mi sie ze nowy temat to nowy watek.. jest jakos inaczej?

> nie-root nie będzie w stanie podnieść interfejsu sieciowego. chyba ze
> dasz suida na pppd.. ale to chyba niepotrzebne.
>
> dlaczego nie chcesz skorzystać z roota?
> umieść to w skrypcie, a następnie do skryptu ustaw prawa użytkownikowi
> przez sudo - wtedy użytkownik będzie mógł wywołać skrypt który będzie
> sobie działał z prawami roota ;)

mhm, ostatnio jak skonfigurowalem sudo to okazalo sie ze uzytkownik moze
wywolac dowolne polecenie (lacznie z su czy bash) mimo iz wydawalo mi sie
ze zablokowalem taka mozliwosc.
jestem stosunkowo malo doswiadczony wiec gdybys zechcial mi wyjasnic
podpierajac sie przykladami (idee rozumiem, ale nie wiem zupelnie jak to
zrobic)

--
pozdrawiam
Michal 'lipek' Lipka