Tajemna sztuka obsługi list dyskusyjnych [ było: Re: pppd + neo + pppoatm + speedtouch usb dla wszystkich :) ]

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 27 Sie 2004, 10:02:24 CEST

On Thu, 26 August 2004 21:26:49 +0200, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> oczywiscie nie mam pojecia co to znaczy ale domyslam ze jesli jakis mail
> jest odpowiedzia na inny mail ale nie ma na poczatku Subjectu slowka Re:
> to od razu leci do /dev/null?

Raczej tak. Nie testowałem. :-)

> przepraszam.moj blad
> wiecej go nie popelnie

Kurcze, jaki Ty grzeczny jesteś (inni nie są); aż mi teraz głupio trochę,
że byłem tak "bezkompromisowy". ;-)

> (w koncu czlowiek sie na bledach uczy, nie? :)

Jasne. ;-)

--
Dariusz Laskowski         Hierarchia pl.news.* może być chyba dla frustratów,
darlas at post.pl         leni i wykolejeńców. Korzystać z Usenetu, żeby