PLD Linux AC - problemy

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 27 Sie 2004, 11:43:59 CEST

Dnia 26-08-2004, czw o godzinie 23:34 +0200, PLD Linux napisał(a):
> (uzyte
> (28)
> [root w pld pld]# df -i
> Filesystem            Inodes   IUsed   IFree IUse% Mounted on
> /dev/hda2             232320  232320       0  100% /
Nie masz wolnych inodow.

> no wlasnie...
> co z tym zrobic?
Masz za duzo plikow. Przejrzyj liste pakietow i wyrzuc to co nie jest Ci
potrzebne. Moze po instalacji wgrales jakies katalogi z duza liczba
plikow?
Innym sposobem jest zwiekszenie liczby inodow dla partycji /.
Zainteresuj sie opcja -i mke2fs. Bedzie to wymagalo przeformatowania
partycji, wiec potrzebny jest backup danych.

Pozdrawiam
Beorn