oops 2.6.7-3 na athlonie

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Pią, 27 Sie 2004, 19:08:08 CEST

Ave!
Mam następujący problem:
jądro z ftp-a: 2.6.7-3 na athlonie z płytą via kt333a wywala się po
starcie w trakcie działania rc-scripts. Przy czym nie jest to raczej
związane z konkretną usługą, bo odnoszę wrażenie, że w różnych momentach
się wywala. Co ciekawsze, dzieje się tak na ogół, jeśli komputer był przez
dłuższy czas wyłączony. Po wyłączeniu i włączeniu wszystko startuje i
sprawia wrażenie, że działa poprawnie.

Oopsa nie mogę podesłać, bo w logach nie ma śladu. Dodatkowo komunikat na
konsoli jest nieczytelny (brakuje liter). Z tego co udało mi się odczytać,
to znajduje się tam na ogół tekst:
Kernel panic: Fatal exception in interrupt
In interrupt handler - not syncing

Na jądrze 2.4.20 (też z ftp-a to było) chyba działa poprawnie (a przynajmniej
nigdy wcześniej nie miałem najmniejszych problemów).

Spotkał się może ktoś z czymś takim, albo jest w stanie mi coś
podpowiedzieć?

Sprawdzę w najbliższym czasie, czy na 2.6.5 (z test) i 2.6.8-0.12 też to
występuje.

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711