rc-inetd

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 27 Sie 2004, 21:19:14 CEST

On Fri, Aug 27, 2004 at 08:25:16PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:

> A jednak.
> Zacząłem dzisiaj robić nowe konfigi i jednak sekcji defaults sie nie da albo
> znowu czegoś nie widzę, ale to juz niewazne w sumie, praktycznie wszysto da
> się ustawić a żaden problem dopisać do /etc/xinetd.conf coś przed startem
> demona.
hm.. chodzi o to że.. sekcja "default" ma raczej niewielki sens. nawet
bardzo niewielki w naszym wypadku. po prostu wszystko może być
umieszczone w konfigach.
a jak już na siłę chcesz zrobić sobie pseudo sekcję default proponuję
umieścić to co ma być w niej w jakimś pliku np
/etc/sysconfig/inetd-defaults, a następnie ten plik inkludować w każdym
z plików z rc-inetd ( . /etc/sysconfig/inetd-defaults na początku
kazdego z nich). Troszkę pracy, ale.. da się ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała